B BACK TO REWARDS

VEELGESTELDE VRAGEN

En antwoorden!

Waar kan ik een TGI Fridays cadeaukaart kopen?

TGI Fridays Utrecht heeft momenteel (nog) geen cadeaukaarten.

Heb ik een reservering nodig om bij TGI Fridays te eten?

Je hebt geen reservering nodig bij TGI Fridays, loop gerust gewoon binnen. Kom je met een grote groep, of wil je zeker weten dat je een tafeltje hebt, dan raden we wel aan een tafel te reserveren.

Hoe vieren jullie verjaardagen?

Bij TGI Fridays wordt je verjaardag er eentje voor in de boeken, met heerlijk eten, drinken en vooral heel veel plezier. Vergeet geen bewijs mee te nemen dat je jarig bent, en ons te laten weten dat je een verjaardag viert.

Waar vind ik informatie over allergenen?

Je vindt alle allergeneninformatie binnenkort hier, in ons Allergen Menu (PDF).

Waar vind ik informatie over voedingswaarde en calorieën?

Download hier het bestand met de Nutrition Facts (PDF), voor de laatste informatie over de voedingswaarde van de gerechten op ons menu.

Kan ik aan het werk bij TGI Fridays?

Ben jij een echte Fridays-liefhebber? Dan zit je bij ons gebakken! Vraag bij ons in het restaurant of we nog vacatures hebben, of solliciteer online via Join.Fridays.nl.

Mag mijn hond mee naar binnen?

In verband met de hygiëne-wet zijn honden helaas niet toegestaan. Er geldt een uitzondering voor hulphonden en hulphonden-in-opleiding.

Hebben jullie vegetarische gerechten?

Ja, we hebben vegetarische opties, ze zijn gemarkeerd met een ‘V’ naast het item.

Is het vlees Halal?

Nee, helaas. Ons vlees is niet halal.

Wat is er gebeurd met mijn favoriete gerecht op jullie menu?

Bij Fridays proberen we ons menu nieuw en spannend te houden. We weten dat het frustrerend kan zijn wanneer een menu-item dat je leuk vond niet meer beschikbaar is, maar af en toe een gerecht vervangen door een heerlijk nieuw item is cruciaal om ons menu vers en leuk voor iedereen te houden!

Zijn jullie open met Kerstmis?

Wij zijn elke dag geopend, ook met Kerstmis staan de lekkerste gerechten voor je klaar!

Ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag

Het spijt ons te horen dat er nog geen antwoord op je vraag is gegeven in bovenstaande vragen. Je kan ons je eigen persoonlijke vraag stellen via het contactformulier.